środa, 28 marca 2012

Zdjęcia+kolaże+wyniki

Siemson..

Już nie długo piąteczek ^^ Jestem bardzo szczęśliwa bo ostatnio często się kłuciłam z moją (już byłą przyjaciółką) Ale teraz już się pogodziłyśmy ^^ Na samym początku dziękuję za wymagane komentarze (hih). 










Moim zdaniem Ana ślicznie wychodzi na WSZYSTKICH zdjęciach ^^



A teraz wyniki z testu o blogu. Cieszę się, że ktoś jednak wziął udział i zaskakują mnie wasze wyniki. Na serio świetnie znacie ten blog ^^
Teraz trzy osoby z najwyższym wynikiem:

Megi, Trixie i Nika :)

Gratuluję !

Wysyłajcie mi w e-mailu jakie chcecie nagrody (oczywiście związane z blogami )

Rozwiązujcie test dalej i sprawdzajcie sami siebie !!


Paula<3

PS; Kolejna notka pod warunkiem, że będzie co najmniej 8 komentarzy ^^

4 komentarze:

  1. Fajna notka.

    WYGRAŁAM , dzięki Paula. ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurcze, szkoda że nie wiedziałam w jakim województwie mieszkasz;);*

    PAulaa.

    OdpowiedzUsuń
  3. Haha, ja trafiłam fartem z tym regionem, bo mi wcześniej mówiłaś ;))
    Fajna notka, kolaże superaśne ;))

    Megi ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna notka , zapraszam do siebie , napisalam nowego posta :)

    Pozdrawiam.

    B.

    OdpowiedzUsuń