sobota, 17 marca 2012

seria Keep Clam+tłumaczenie+fotki

Hejka !

Sory, że piszę dopiero teraz ale od samego rana nie było mnie w domu. Na początek poleciałam do biedronik, do mamy do pracy a potem z Weroniką na spaderek (3-godzinny) ^^.. Nogi mi zaraz odpadną. Na szczęście rano usiadłam i poszukałam czegoś na bloga. Mam coś z seri Keep Clam i nawet przetłumaczyłam :D

Zachowaj spokój i upuść szpilkę.

Zachowaj spokój i masz trzy maximum (Amber do Fabiana)

Zachowaj spokój i powiedz "Sibuna"

Zachowaj spokój i buduj babeczkowe wieże (hah)

Zachowaj spokój i bezpiecznego osła (???) (nei wiem czy dobrze)


Zachowaj spokój bo Fabian wybrał jedyną .



Zachowaj spokój i myj zęby przed kolacją (hhaha Fabian w 1 sezonie ^^)

Zachowaj spokój bo chcę usłyszeć jak upada ta szpilka (hah Tekst Victora^^)

I parę fotek

Klariza z Mamą






Na razie to tyle. Nie wiem czy będzie jeszcze dzisiaj coś.. Zobacze.. ^^

Paula <3

PS: KOMENTUJCIE NASZE POSTY!!

6 komentarzy:

  1. ,,Zachowaj spokój, i buduj babeczkowe wieże" Heh.
    Mina Fabiana-bezcenna;D

    Domisiaa<3

    OdpowiedzUsuń
  2. Super.! uwielbiam te keep calmy ale mała uwaga tam przy tym ''zachowaj spokój i bezpiecznego osła'' zamiast tego powinno być ''zachowaj spokój i uratuj osła'' Przepraszam że się czepiam;*

    Paulaa.

    OdpowiedzUsuń
  3. Spoko. Sama dokładnie nie wiedziałam jak to przetłumaczyć, Dzięki za poprawkę !! :*
    Paula <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Poprawka dla Ciebie - ,,Zachowaj spokój i bądź wybraną Fabiana" ;D
    Torii ♥

    OdpowiedzUsuń