poniedziałek, 26 marca 2012

zdjęcia+coś... :)

Hejka ^^

Na początek parę fotek i kolaży :)












Taraz ta część "coś.."



Coś dla Pauli od Pauli :*


To zdjęcie ma tyczyć się ostatniej afery na glogu Alici i Pauli. (link dam niżej). Paula piszę o tym, że pojawia się mało komentarzy. Wstawiam to specjalnie dla niej (mam nadzieję, że to zobaczy). Jak mówi Tymbark "Głowa do góry". Prawda ! Głowa do góry i mimo wszystkiego idź dalej. Mi tekże jest smutno kiedy pojawia się mało komentarzy albo jeśli nie ma ich wcale. Na wielu blogach jest ten problem. I ja w imnienu wszystkich osób, które są załamane tym, że nie mają komentarzy proszę o komentowanie. Niby jeden mały komentarz a daje tyle szczęścia. Pokazuje, że komuś jednak zależy na tym żeby się pisało i świadczy o wdzięczności czytelników. Ktoś może powiedzieć "czego ona się czepia? Ma po 4-5 komentarzy i niech się cieszy". Tak nie jest. Bo komentują ciągle te same osoby. Ostatnio parę anonimków (dziękuję Bardzo :*) Na blogu Pauli i Alici ich prośby pomogły. Z 2 komentarzy przeszły do 10-12 pod każdą notką. Ja prosliłam juz parę razy ale nic.  Mam nadzieję Paula, że jest ci trochu lepiej i mam nadzieję, że moje przesłanie do was dotrze.. (bardzo dziękuję za przeczytanie i proszę o przemyślenie tego co napisałam)


:)


Paula <3


PS; Zdjęcie zrobiłam sama. Nie jest podpisane, ale jeśli je znajde na jakim kolwiek blogu, wyciągnę konsekwęcje.

Jeszcze raz bardzo dziękuję :*



4 komentarze:

  1. Super notka i podpisuję się pod tym co napisałaś do Pauli ;*. Nie poddawajmy się. Mówię my, bo wszystkie mamy ten sam problem. Po kapslowemu "Głowa do góry" i dalej pisać ;DD
    Super notka.

    Megi ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny blog :)
    i masz absolutną racje co do komentowania ,
    obiecuje , że będę częściej komentowac twojego blofa , abyś chociaż była troszeczkę szczęśliwsza , bo rozumiem ten ból , bo u mnie na blogu jest podobnie. :)

    Pozdrawiam.

    Bella.

    OdpowiedzUsuń
  3. PS: wzięłam Cię do obserwatorów. :)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. O boże dziękuję Ci;* Naprawdę mi lepiej;* I popłakałam się jak to czytałam.<33;*

    Paulaa.

    OdpowiedzUsuń