środa, 7 marca 2012

Joy w Sibunie ?!+fotki Brada+prośba

Hejoo !!


Jak tam mija środa ?? Mi bardzo dobrze.. Bardzo się cieszę ale na razie wam nie powiem z czego :D hah.. Oki..

Joy w sibunie ?! Zobaczcie sami !




OMG. Ciekawe jak Nina na to zareagowała..

A teraz zdjęcia i gify z teledysku Brada :D









A teraz inne foty i gify


Tasie uwielbia słodycze i dowiedziałam sie że choruje na jakąś tak chorobę, że boi się kropek skupionym w jednym miejscu <3 hah




Widzicie Alfiego w tle ?? hah ^^



Twitter Alexa :D



No i moja prośba. Chciałabym polecić bloga Megi http://sibuuuna.blogspot.com/ To naprawdę fajny blog. Piszę o nim bo chciałabym jej pomóc. Ma taki sam problem jak ja.. Pisała, że mało osób komentuje. Tylko ja, Alicia i ktoś tam jeszce.. Tak samo mam ja  komentuje tylko Megi, Wikki i Alicia.. Ja wiem, że na tego bloga wchodzi więcej osób niż te trzy, więc gdzie są komentarze. Możecie komentowac jako anonim a poza tym ułatwiłam was sprawe usuwając kody.. Więc Bardzo proszę o komentarze.. I wchodzcie na bloga Megi.


Paula <3





6 komentarzy:

  1. Mam info co do początku tej notki, czyli Joy w Sibunie, ale to już później... ;D
    Torii ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. moim zdaniem Brad jest MEGA przystojny !! <33 kocham go !!! ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. joy rządzi jeee

    OdpowiedzUsuń