piątek, 9 marca 2012

Hej

Hej! Jestem nową redaktorką na tym blogu. Trochę o mnie w skrócie: Na imię mam Magda, lat 13, inne blogi - dużo. To chyba tyle ile trzeba po prostu wiedzieć. Moja pierwsza notka opierać się będzie na mojej, a właściwie to moich ulubionych aktorkach z HOA czyli - jeżeli już ktoś może się domyślać - Jade i Nikicie Ramsey. Mam dla was o nich tyle informacji, że nawet nie będziecie wiedzieć kiedy zaczęłam pisać. Może już zacznę bo zanudzę was tym wstępem, a więc zacznijmy od tego, że Jade i Nikita przed HOA wystąpiły w wielu filmach/ serialach. Podam wam tylko te, które można znaleźć na YT.
- Zaczynamy od Twinny Somethings (serial komediowy, fajnie się go ogląda - jeżeli cokolwiek rozumiesz bo oczywiście po angielsku)

I jeszcze oczywiście zdjęcia.














Nikita gra Haley, a Jade - Jean
- Następny film z udziałem bliźniaczek to The Myth of American Sleepover (Właściwie to ciężko powiedzieć jaki jest to gatunek filmu. Też po angielsku)


I oczywiście zdjęcia






- Następny film to All about Evil (to jest horror, więc dla osób, które nie skończyły 12 lat to nie radzę oglądać, chyba, że chcecie, ale pamiętajcie, że ostrzegałam)

No i jak zwykle oczywiście zdjęcia












- Teraz serial z udziałem obu bliźniaczek czyli Soul and Son (to komedia, wystąpiły tam gościnnie)

- Teraz odrobinę dziwny film 28 Days 28 nights later (to chyba komedia o zombie, ale nie jestem pewna, nie chciało mi się oglądać do końca)


- Teraz A girl named Emily (jest to krótki film, w którym występują tylko Jade i Nikita)
(Jade - czarna sukienka, Nikita - biała sukienka)


- Teraz serial Gamer (Jade i Nikita wystąpiły tam chyba gościnnie)


- Teraz Soul Fire Rising UWAGA! WAŻNE! PRZED OBEJRZENIEM FILMIKU PRZECZYTAJCIE OPIS W NAWIASIE OBOK TEGO! (Ten filmik ma bardzo drastyczne sceny, dużo krwi, jest horror, oglądasz go na własną odpowiedzialność! Jeżeli twierdzisz, że nie chcesz go obejrzeć to po prostu nie oglądaj. Wszyscy doskonale wiemy, że Jade i Nikita specjalizują się w horrorach. Jeżeli jednak zdecydujesz się go obejrzeć to tu ściąga kto jest kto - Jade w środku, Nikita po lewej, osoba po prawej niezidentyfikowana )



- Zoey 101 (wystąpiły tam gościnnie)



- No i najlepsze zawsze na koniec teraz NOWY FILM - Silver Falls( światowa premiera 15 stycznia tego roku) . Znowu lepiej przeczytać opis! (Ten film to kolejny horror. Oglądasz go na własną odpowiedzialność)



Kojarzycie to zdjęcie? Wszyscy myśleli, że to prywatne zdjęcie Jade i Nikity. Okazuje się, że jednak nie. Było one zrobione specjalnie na potrzeby filmu, którego premiera ciągle się przesuwała.


Myślicie pewnie, że to koniec notki - jednak nie. Mam wrażenie, że początek. Jade i Nikita wystąpiły także w reklamach. Tu kilka z nich (te które udało mi się znaleźć)








Obrazów i filmów wideo hosting by TinyPic


Dziewczyny wystąpiły także w teledyskch Teledysk 1, Teledysk 2

Obrazów i filmów wideo hosting by TinyPic


Mam dla was jeszcze dwa zdjęcia
Tu małe Jade i Nikita podczas świąt Bożego Narodzenia

To Jade i Nikita z .........


Na obu tych zdjęciach oprócz naszych ulubionych bliźniaczek są także inne osoby i można podejrzewać, że to jest ich rodzina, a dokładniej to rodzeństwo. Tu macie wywiad z Jade i Nikitą, w który m wspominają coś na ten temat (tłumacznie - tłumacz google)

Angielski aktorki, Jade Ramsey i Nikita Ramsey są dwie żywe młode twarze Droga do niego dotarły w Hollywood. Oni po prostu przeniósł się do Los Angeles i będzie udziałem w filmie, Myth of American Sleepover . Niedawno bliźniaczki zajęło trochę czasu, aby porozmawiać z nami i poznaliśmy się kwitnące aktorki na poziomie bardziej osobistym. 
Co to jest pierwsze wspomnienie, które pojawia się w twojej głowie? 
Jade: Muszę się niesamowitą pamięć ... tak najwcześniejsze wspomnienie byłoby, gdy byłem dwa i pół, kiedy mój brat urodził. Ambulans przyjechał do podjęcia moją mamę do szpitala, jak mój tata nie mógł jechać. Brał golenia wieków ... a mój Gran przybył z Postman Pat książek naklejki, a następnie poszedłem na spacer i dostał Milky Bar czekoladę białą! Mam też niesamowitą pamięć, zapamiętuję moje marzenia w długim najdrobniejsze szczegóły, w którym moi przyjaciele kochają. 
Nikita: Kiedy byłem dzieckiem moja gram przybył do pobytu ze Szkocji. Chciałem jej zaimponować ładnym prezentem, więc wzięła torebkę i poszedł do toalety w niej i przedstawił ją z mojej obecnej! Byłam dziwnym dzieckiem! 
Co to jest najtrudniejsza rzecz, jaką kiedykolwiek miał do czynienia? 
Jade: Śpiewać publicznie. Jestem przerażający piosenkarka. Byłem przesłuchaniach do musicalu w mojej szkole teatralnej, "Swish" z powrotem w Anglii. I do przesłuchań musieliśmy śpiewać solo, nawet jeśli nasza część nie wymaga śpiew. To było przed moim całej szkoły teatralnej, a około 3 minuty piosenki z muzycznych działań. Jak bardzo chciałam część starych kobiet, śpiewałem romantyczną piosenkę dziewczynki z głosem starej kobiety ... To było tak źle, jak to brzmi! Jednak dostałam rolę tak, że było warto! 
Nikita: Podaj mi egzamin na prawo jazdy. Ja nie o 9 lub 10 razy, jeżeli mogę połączyć moje Brytanii i testy USA i miałem ponad 100 godzin nauki jazdy - eeek! Nadal jestem straszny kierowca! 
Jakie są twoje ulubione potrawy 5? 
Jade: mrożone jogurty, ser biały i calzone pizzy styl NYC, masło orzechowe, omlety, płatki. 
Nikita: Frozen Yogurt - Mam epickie combo, masło orzechowe, ser biały pizzy . od promieni w Nowym Jorku, ser-any ser, i omletów 
Co jest najśmieszniejsze można myśleć, że widziałeś / słyszałeś / doświadczenie? 
Jade: Nasz stary apartament był kompletny bałagan .... straszne. Więc kiedy byliśmy na wakacjach w Anglii, nasi przyjaciele (bez nas wiedząc) udał się i całkowicie odnowione go, oczyścić je i zorganizował wszystko. W tym samym czasie robią, że są filmowane fałszywej do serialu TV, Hoarders, o nas. Kiedy dotarliśmy z powrotem do Los Angeles po raz pierwszy, oglądałem ten film i płakałem ze śmiechu, a moje policzki boli. To było tak zabawne, jak to było tak realistyczne. ... A mój przyjaciel wrażenie Blank Jerry od telewizyjnego "Strangers with Candy". Zrobi to gdziekolwiek, kiedy jesteśmy na zewnątrz i nikt nie będzie wiedział co robi. Jest to tak zabawne! 
Nikita: przyjaciel szukał po czyjejś psa podczas ich nieobecności. Poszła sprawdzić na nim i on umarł ... tak ... aby ją do weterynarza, włożyła go w jednym ze swoich walizek ust Louis Vuitton bagaż wszystko, co mieli w domu!). Dostała do autobusu i udał się do weterynarza ... tylko na razie się kradziony, jak ona wysiadła. Potem musiałem zadzwonić do właścicieli i powiedz im, że nie tylko ich zwierzak zginął, ale straciła swoje ciało w jednym z walizkami projektantów! Ha-ha! 
Jaki jest najlepszy dowcip kiedykolwiek udało / odebranych? 
Jade: W szkole miałem gotowania nauczyciela, który naprawdę nie podoba mi się chociaż moje jedzenie smakowało niesamowite, moje ciasta zawsze szczególnie wyszedł wygląda jak wielki bałagan jak Poszedłbym za burtę z moimi składników. Zresztą myślę, że byłby idealny klasa dla mnie i mojego bliźniaka Nikita, aby przełączyć klas. Tak więc zrobiliśmy. Ukryłem w toalecie i poszła w mojej klasie. Każdy wiedział i śmiał się. Kiedy wyszła za wysyłane za rozmowę, szybko texted ją i włącza widok nauczyciel nawet nie myślę.
Nikita: Ja i Jade nudzić ludzi losowo prośbą nas, jeśli są bliźniakami, gdziekolwiek idziemy. Tak więc w przeszłości mamy nabrać ludzi na całą noc do przypuszczeń, że spotkaliśmy się w sklepie, kiedy byliśmy młodsi i odkrył, że były bliźnięta. Innym razem mówimy, że nie są bliźniakami i udawać, że właśnie spotkał się tej nocy. Ludzie są bardzo naiwni i wierzą nam za każdym razem. 
Co jest 5 rzeczy, których nie możesz żyć? 
Jade: . moim Macu, muzyka, makijaż, moi przyjaciele i podwójne, filmy 
Nikita: Mój laptop Mac, mój makijaż, mój bliźniak, filmy, zamrożone jogurt! 
Czy większość woli Wii, Xbox lub PS3?
 Jade: Kiedyś byłem uzależniony do Sims aż znalazłem kody i overplayed grę. Ha-ha-ha ... więc myślę, że Wii, jak można poruszać się z kontrolerem. 
Nikita: Wii. Będziemy robić Wii Fit na tym, ćwiczenie w innym formacie niż po prostu się do siłowni jest dobry !
 Co możesz się doczekać tego lata? 
Jade: Tak! Tak! Tak! Mam nadzieję, że wraca do Anglii trochę tak dostanie się zawieszać z moimi przyjaciółmi. Kocham wieczorem, jest to moja ulubiona pora dnia, kiedy to jeszcze słoneczny, ale zamienia się w nocy. Grillowanie są niesamowite i imprez plenerowych. Mam również nadzieję zrobić trochę podróżowanie po Europie z moimi przyjaciółmi i iść do garść koncertów i festiwali muzycznych. Do tej pory nie zobaczysz Adele, Florence And The Machine, Morrissey i Bjork!! 
Nikita: Tak! Bardzo podekscytowany! Mam zamiar podróżować po Europie z nadzieją. Chciałbym odwiedzić Francji, Włoszech i Grecji! Mam też bilety na moich ulubionych artystów, Florence And The Machine, Adele, Bjork i Morrissey w koncercie i idę do V Festiwalu impreza muzyczna kemping w Anglii! Plus mój tata wychodzi za mąż tak dostał starą dobrą ślub w mixach! 
Jaki jest Twój rozmiar buta? 
Jade: Mam dość duży nogi ... Rozmiar 8 USA, rozmiar 6 UK. 
Nikita: . 8 (US) 
Jeśli możesz zaprosić 3 osoby na kolację, kto by to był i dlaczego? 
Jade: Russell Brand na pewno jak Sądzę, że jest przerzucaniem zabawne i tak gorąco chciał zapewnić rozrywkę ust Poznałem go w zeszłym miesiącu, jak dobrze!).CocoRosie - Kocham ich muzykę i zawsze stworzyć wiele swoich dźwięków z losowym niezwykłego obiektu. Tak więc będąc na kolacji Zgaduję, że byliby w stanie wymyślić kilka fajnych muzyki tylko z naczynia i miski i takie tam .... i są szaleni więc oni być zabawne powiesić się! Wreszcie .... Shane Meadows, angielski reżyser Kocham-to byłoby niesamowite, aby z nim porozmawiać o swoich filmach, że dokonał się pewien pyszne jedzenie.
 Nikita:Russell Brand. On jest soooo zabawne ... tak gorąco! Kocham go i spełnione marzenie spotkania z nim w zeszłym miesiącu - kolacja jest kolejnym życzeniem na mojej liście życzeń! Mike Leigh, on jest jednym z moich ulubionych reżyserów i chciałbym z nim pracować więc byłoby niesamowite, aby porozmawiać z nim o swoich filmach. I wreszcie, Bjork-kocham jej muzykę. Mogła stworzyć miłą atmosferę, śpiewając jako rozrywka oraz ona wydaje się szalony i zwariowanej, osoby zabawy!


Najbardziej rozbawił mnie fakt, że Jade tak jak ja kiedyś była uzależniona od Simsów. I w podobny sposób wyszła z tego uzależnienia. No cóż to już chyba teraz naprawdę koniec tej długiej pierwszej notki. Mam nadzieję, że się podobała.
     


Trixi :*



Obrazów i filmów wideo hosting by TinyPic
Obrazów i filmów wideo hosting by TinyPic









1 komentarz:

  1. Wow. Ale długa notka.. Świetna, Bardzo się cieszę, że tu ze mną piszesz ! :P

    Paula <3

    OdpowiedzUsuń